Chatbot-bedrijf Watermelon lanceert Sintbot.nl

Technologiebedrijf wil ouders en kinderen op inspirerende en interactieve manier kennis laten maken met chatbots

UTRECHT - Chatbot-bedrijf Watermelon heeft vandaag een AI (artificial intelligence) chatbot gelanceerd genaamd Sintbot. Deze AI chatbot geeft antwoord op veel voorkomende vragen van kinderen over Sinterklaas. Het is een inspirerende en interactieve manier voor ouders om met hun kinderen Sinterklaas te ontdekken. Deze Sintbot is te vinden op sintbot.nl.

De Sintbot geeft antwoord op veelgestelde vragen van kinderen over Sint Nicolaas. Zoals: hoe heet het paard van de Sint, wanneer is de de goede baas jarig en waar woont de Goedheiligman? Zoete maar ook stoute kinderen kunnen met hun ouders achter de computer kruipen om te chatten met de Sintbot via sintbot.nl.

Voor Alexander Wijninga, CEO en mede-oprichter, is de Sintbot meer dan alleen maar een leuke gimmick. “Ons doel is om op een inspirerende en interactieve manier de ouders te laten zien hoe veelzijdig AI chatbots kunnen zijn. En voor de kinderen bieden wij zo een inkijkje in de achtergronden van Sinterklaas, op een wijze die hen zeker zal aanspreken.”

In de toekomst zal Watermelon nog meer chatbots ontwikkelen die het algemeen nut dienen.

Over WatermelonWatermelon is een Nederlandse AI-startup die het proces van online sales en -klantenservice voor bedrijven vergemakkelijkt en effectiever maakt. De startup biedt een overzicht voor alle chat-applicaties die gebruikt worden bij digitale klantcommunicatie. Watermelon wordt momenteel gerund door een jong en talentvol team van 25 mensen en is opgericht door Alexander Wijninga en Charl Haas.

About Watermelon

Watermelon is de software oplossing om je klantenservice team samen te laten werken aan een onvergetelijke klantervaring. Zowel fortune 500 bedrijven als het MKB gebruikt Watermelon om chatbots te creëren, gesprekken te voeren en hun klantrelaties te verbeteren.